Cum să dezvolți o strategie de marketing digital adaptată anului 2018

digital marketing

Marketingul B2B a devenit rapid o industrie unde chiar și cei mai proaspeți recruți sunt capabili să cunoască mai multe decât veteranii industriei. În acest mod, lucrurile se schimbă rapid în lumea modernă, deoarece continuă să apară noi tipuri de clienți, tehnologii și relații de afaceri.
Să stați la curent cu cele mai recente tendințe din industrie poate fi o activitate obositoare, care necesită acțiuni constante în căutarea ultimelor noutăți. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă asigura că sunteți la fel de actualizat și că dispuneți de un sistem flexibil care vă permite să reacționați și să vă adaptați la orice schimbări în timp real.

Dezvoltarea marketingului centrat
Astăzi, fiecare aspect al marketingului B2B se învârte în jurul veniturilor și al creșterii constante spre deosebire de B2C, unde lucrurile precum conștientizarea mărcii sunt încă la fel de importante ca oricând. Dacă sunteți un marketer B2B, fiecare campanie pe care o faceți trebuie să fie capabilă să dovedească rentabilitatea investiției (ROI), altfel este inutilă. Aceasta este schimbarea majoră pe care am vazut-o în ultimii ani, întrucat analizele și datele raționalizate devin din ce in ce mai importante in procesul de marketing.

New WayData
Cu datele și informațiile care stau la baza tuturor acțiunilor, SEO, marketing-ul inbound și marketingul de conținut au ajuns să domine procesul de marketing. Crearea de conținut reprezintă în egală măsură creație cât și interpretarea analitică a datelor. Aici începe procesul creativ. Timpul trebuie investit prin “săparea” metricilor, înțelegând tendințele publicului și ale industriei și numai atunci planurile de conținut pot fi sculptate pentru a se încadra în tendințele rezultatelor constatate.

Tot ceea ce oferă afacerea dvs. trebuie să se bazeze pe o nevoie reală, fundamentată. Conversiile sosesc și generează rezultate positive atunci când răspunzi nevoilor consumatorilor. Clasarea pe poziții cât mai înalte posibil în motoarele de căutare este astăzi incredibil de importantă. Una sau două poziții mai jos în clasament se pot traduce prin diferența dintre un an fabulous pentru afacerea ta sau unul dezastruos

Marketeri hibrizi
Agenții de marketing de astăzi trebuie să se doteze cu noi seturi de competențe și să fie dispuși să facă față diverselor provocări. Formula câștigătoare reprezintă un mix între interpretarea datelor statistice, creativitate, urmărirea ultimelor noutăți din domeniul în care activează cât și din domeniile pentru care lucrează, astfel încât să poată construi o campanie de marketing care va genera rezultate reale.

89% dintre marketerii B2B utilizează acum marketingul de conținut, 62% spunând că eforturile lor au un succes mai mare decât au fost acum un an. Cu toate acestea, doar 6% folosesc metode sofisticate (Bubblegum Search). Aceasta înseamnă că doar 6% dintre marketerii de conținut B2B măsoară cu exactitate unde apar efectele pozitive.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *