Social Media Business Essentials



Învață să folosești platformele sociale în beneficiul afacerii tale

19-20 Ianuarie 2019 | Program: 10:00 – 17:00 | 600 LEI
IGLOO HUB – Str. Fainari nr. 45, Sector 2, Bucuresti


Un workshop intensiv, de 12 ore, în care vei afla care sunt elementele unei promovări corecte şi cum să îți îmbunătățești prezenţa pe canalele de social media folosind cele mai noi strategii


eMediaLab Consulting și Asociația Ține de Noianunță demararea unui curs de inițiere în comunicarea pe rețelele sociale (Social Media). Este un curs care acoperă toate zonele importante ale acestui domeniu:

  • Cont personal versus pagină de brand – recomandări, contra-recomandări, plusuri, minusuri
  • Cum se creează o pagină de brand – setări, trucuri
  • Tipurile de conținut potrivite pentru fiecare rețea socială, tonul vocii, best timing, frecvență, programare, targetare. Pe scurt: Infotainment (informații oferite într-o formă interactivă, de entertainment)
  • Construirea comunității: angajarea în discuție cu clienții / urmăritorii paginii, cum se folosesc grupurile de Facebook, evenimente, cum se atrag de partea cauzei (afacerii) noastre influencerii, evangeliștii
  • Despre Facebook / Instagram Ads: tipuri de campanii de Facebook și Insta, costuri, demonstrații de activare a campaniilor
  • Scurtă trecere în revistă a altor rețele sociale: Youtube, Twitter, Pinterest, LinkedIN
  • Discuții aplicate pe paginile de Facebook ale participanților din sală: evaluarea paginii, discuție pe marginea conținutului, a interactivității și a tipurilor de promovare folosite
Prezentare generala a cursului

Trăim într-o societate dinamică, în care mediul online a devenit extrem de complex și important, iar informațiile online despre tine și afacerea ta te definesc.
Poți ignora tot ceea ce înseamnă online, însă vei ajunge în situația în care pierzi bani doar pentru că informațiile vehiculate despre tine nu sunt cele corecte. Mai mult decât atât, știm cu toții ce înseamnă să te lupți cu o eventuală imagine negativă.
Este extrem de important să te gândești la două lucruri:

  1. Dacă nu ești prezent în mediul online, afacerea ta nu există pentru cei cu care își dorești să lucrezi, deci nu numai pentru eventualii parteneri, ci nici pentru potențialii clienți!
  2. Dacă nu controlezi informațiile existente despre tine și afacerea ta în mediul online, este foarte posibil ca aceasta să fie controlată de alții și nu neapărat în beneficiul tău.

În ultimii ani, Social Media a transformat radical modalitatea de relaționare cu clienții și s-a dezvoltat continuu, devenind principalul canal de comunicare online. Acesta este și motivul pentru care rețelele sociale sunt, pentru cele mai multe dintre companii, parte integrantă a strategiei de marketing online.
Cu siguranță ai observat toate acestea și ai încercat să utilizezi Social Media pentru a îți dezvolta afacerea, dar te-ai întrebat de fiecare dată:

  • Care este momentul cel mai potrivit pentru a posta pe rețelele sociale?
  • De câte ori pe zi este bine să postez?
  • Cum și când se folosesc hashtagurile?
  • Oare este bine să folosesc imagini în postări?
  • Cum să pun în valoare link-urile către site sau blog?

La cursul de inițiere în Social Media vei primi răspunsurile la aceste întrebări, dar și la multe altele; acesta îți oferă informațiile necesare pentru crearea și implementarea de strategii de marketing digital de succes pe cele mai cunoscute platforme, indiferent de specificul afacerii tale. Poți porni propriile campanii de marketing online care să îți promoveze afacerea și să se transforme în beneficii reale (clienți, contracte, bani).
Social Media Business Essentials este un curs intensiv, 100% practic, bazat pe aplicații care să îți dezvolte abilitățile de utilizare a rețelelor sociale într-un mod cât mai eficient și profitabil.

AGENDA CURS

ZIUA 1

  • Getting started pe Facebook și Instagram – noțiuni introductive
  • Cum se creează o pagină de brand pe Facebook – setări, trucuri, DOs & DON’Ts
  • Cum se creează un cont pe Instagram
  • Tipurile de conținut potrivite pentru fiecare rețea socială, tonul vocii, best timing, frecvență, programare, targetare
  • Ce sunt hashtag-urile și cum se folosesc correct
  • Construirea comunității: angajarea în discuție cu clienții / urmăritorii paginii, cum se folosesc grupurile de Facebook, evenimente, cum se atrag de partea cauzei (afacerii) noastre influencerii, evangeliștii

ZIUA 2

  • Recapitulare Ziua 1: ce este și ce nu este Social Media
  • Despre Facebook Ads și Instagram Ads
  • Tipuri de campanii de Facebook și Insta, costuri
  • Demonstrație de activare live a unor campanii de trafic, engagement, event etc.
  • Scurtă trecere în revistă a altor rețele sociale: YouTube, Twitter, Pinterest, LinkedIN
  • Discuții aplicate pe paginile de Facebook ale participanților din sală: evaluarea paginii, discuție pe marginea conținutului, a interactivității și a tipurilor de promovare folosite
TRAINER


Cristina Pretorian este antreprenor, consultant Social Media și marketing online din anul 2011. Până în 2011, Cristina a ocupat diverse funcții de specialist în marketing și comunicare online în trustul Media PRO, divizia online, Apropo Media și Mediafax Media Group.
Ca specialist Social Media, Cristina coordonează activitatea pe care brand-urile partenere o desfășoară pe rețelele sociale, în special Facebook și Instagram, dar și activități legate de evenimente, creare de conținut, zona de community management.
Cristina lucrează cu brand-uri de dimensiuni mici și medii, asigurând partea de comunicare pe rețelele sociale, în special Facebook și Instagram. Printre clienții pentru care a comunicat pe rețelele sociale se numără un cunoscut brand auto, unul de pastă de dinți, saloane de frumusețe și clinici medicale, un politician cunoscut, un partid politic important, numeroase magazine online, un produs financiar de tranzacționare, școli de make-up etc. Din 2011, Cristina livrează conținut online pentru paginile de Facebook și Instagram și site-urile brand-urilor cu care colaborează.

Ce mă pot aștepta să învăţ de la acest workshop?

La sfârșitul cursului vei cunoaște toate dedesubturile rețelelor sociale majore, dar și modul în care trebuie folosite acestea pentru a îți duce business-ul mai departe decât până acum. Vei putea interpreta rapoartele oferite de acestea pentru a îți înțelege mai bine publicul țintă și pentru a transforma cât mai mulți vizitatori în cumpărători.

CUI SE ADRESEAZA ACEST CURS?

Manageri si Directori de marketing


Antreprenori


Dezvoltatori web și oameni de marketing online


Absolvenți și cei care fac o reprofilare profesională


Scriitori și ziariști


Lucrători la domiciliu

Cursul Social Media Business Essentials va avea loc pe 19 și 20 ianuarie 2019, la Igloo HUB.
Investiția ta în acest curs este de 600 Lei și cuprinde:

  • inițierea si evoluția ta în Social Media
  • răspuns la toate întrebările tale legate de Social Media
  • îndrumarea instructorilor în timpul cursului și după acesta
  •  pauzele de cafea și gustare
  • suportul de curs în format electronic
  • acces la un grup secret al participanților, plin de informații de interes din domeniu
La finalul cursului se acordă diplomă de participare.

Număr de locuri disponibile: 20
Pentru informații suplimentare, te rugăm să ne contactezi pe eMail office@emedialab.ro / Nr. Telefon: 0736 860 735
LOCATIE – Igloo HUB – Str. Fainari nr. 45, Sector 2, Bucuresti


INSCRIERE

Completează acum formularul! Echipa noastră te va contacta pentru a pune la punct detaliile inscrierii și pentru a-ți oferi informații adiționale despre acest worksop valoros de SOCIAL MEDIA.

*obligatoriu
[recaptcha]