De ce un marketing bun nu va costa niciodată 100 euro lunar și ce este conceptul de marketing integrat (fullservice)

De ce un marketing bun nu va costa niciodată 100 euro lunar și ce este conceptul de marketing integrat (fullservice)

În 2019, aproape toate nișele au o concurență acerbă. Pentru a te diferenția de competitori și pentru ca produsele și serviciile să ajungă către un spectru de public cât mai larg, afacerea ta are nevoie de o agenție de marketing fullservice, capabilă să ofere o suită completă de servicii online.
Obiectivele marketing-ului tău sunt: vânzarea, creșterea cifrei de afaceri, creșterea numărului de clienți, creșterea notorietății de brand sau creșterea notorietății produselor și serviciilor.
De la aceste obiective pleacă o serie de obiective secundare, precum: creșterea numărului de abonați la newsletter, creșterea numărului de like-uri ale paginii de facebook, crearea unei comunități online pentru produsele sau serviciile tale, clasarea mai bună în motoarele de căutare.
Aceste obiective pot fi obținute la rândul lor cu ajutorul unor instrumente precum: dezvoltarea unor pagini de vânzare (landing page), dezvoltarea unor pagini de abonare (squeeze page), dezvoltarea de lead magnets, campanii de messenger chatbots, campanii de push notifications, campanii de email marketing, postări recurente pe Facebook și Instagram, SEO, dezvoltare de articole pentru blog, interpretare date din contul de Analytics (pentru că un marketing este bun doar atunci când este măsurat), monitorizarea în permanență a concurenței tale, grafică & copywriting originale și dedicate.
Pentru toate acestea, un marketing bun nu are cum să coste 100 euro/lună. Privește marketing-ul bine făcut ca pe o investiție, nu ca pe o cheltuială.
Înainte de orice colaborare îți efectuăm întâi auditul de marketing, apoi stabilim brief-ul de proiect și îți propunem o ofertă prin care afacerea ta va începe să beneficieze de rezultate concrete.
Este bine să apelezi la serviciile unei agenții capabilă de marketing online fullservice pentru că doar așa poți obține rezultate reale. Dacă încredințezi, spre exemplu, SEO către agenția X, administrarea conturilor de social media către agenția Y și campaniile PPC sau email marketing-ul către agenția Z, este primul pas spre eșec. Toate instrumentele de marketing conlucrează ca un întreg.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *