De ce un site bun nu va costa niciodată 199 lei

De ce un site bun nu va costa niciodată 199 lei

Ne-am hotărât să scriem acest articol deoarece am observat că piața “agențiilor online de marketing” sau pseudo-agențiilor web din România propune publicului oferte de realizare website-ului de prezentare pornind de la sume ridicole, de genul 199 lei/site de prezentare sau magazin online.
Dacă ții la afacerea ta și îți dorești ca aceasta să se dezvolte, nu poți lua în calcul asemenea oferte.
Un website bun înseamnă linii de cod scrise, înseamnă grafică autentică, înseamnă copywriting original și perfect adaptat nevoilor tale, înseamnă implementarea funcționalităților speciale de care tu ai nevoie, înseamna să fie complet administrabil printr-un panou de administrare și să poți customiza tot ce dorești și multe altele.
De asemenea, te interesează ca site-ul tău să fie foarte bine securizat, să utilizeze un certificat SSL, să aibă design responsive (conținutul să se adapteze automat pentru device-ul și rezoluția de pe care este accesat) și să beneficieze de o găzduire bună de pe care să fie mereu online.
Un site ieftin va fi vulnerabil întotdeauna atacurilor, iar clienții tăi, datele lor și afacerea ta nu vor fi în siguranță. Nu vei beneficia niciodată de un uptime 100% și va avea un design dezastruos. Cu siguranță nu vrei așa ceva pentru afacerea ta.
Te intereseaza un website care să convertească, să-ți transforme vizitatorul în client 😊

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *