Ce este squeeze page-ul și cum te ajută să strângi date de contact

Ce este squeeze page-ul și cum te ajută să strângi date de contact

Pagina de abonare sau squeeze page este pagina pe care aterizează user-ul cu scopul de a-i cere datele de contact. O poți implementa ca link într-o reclamă sponsorizată și pentru a obține cu succes datele oamenilor neaparat trebuie să te folosești de un magnet, astfel încât să nici nu simtă că tocmai ți-au furnizat acele date de contact.
De ce să faci acest lucru?
Lista de abonați reprezintă un asset foarte important al afacerii tale online. Acolo se află o audiență caldă, o audiență care a mai auzit de afacerea ta, o audiență care a mai cumpărat de la tine sau care este mult mai aproape să cumpere de la tine, decât o audiență rece care nu a mai auzit niciodată despre tine. O campanie de email marketing beneficiază de un open rate între 30%-40% și cu siguranță îți dorești să ai o audiență caldă pentru afacerea ta, căreia să-i furnizezi constant campanii.
Prin urmare, pagina de abonare poate fi o pagină prin care tu oferi un material valoros oamenilor (acesta este magnetul) în schimbul datelor de contact. Magnetul poate fi sub formă de: ebook, ghid, turorial, audiobook, un demo al produsului, un video, studii de caz, rapoarte, practic orice poate oferi afacerea ta, foarte valoros și de mare interes, dar în același timp gratuit, fără să te impacteze.
În pagină nu trebuie să lași impresia că singurul tău scop sunt acele date de contact. Așadar, în pagină trebuie să vorbești despre magnet, o scurtă prezentare, beneficiile aduse de către magnet persoanei respective.
Apoi, câmpurile în care urmează să-și introducă datele de contact trebuie să fie precedate de către o afirmație de genul: Ex: Descarcă acum ghidul nostru și vezi cum poți să ajungi de la 0 la 1000 de abonați în câțiva pași simplii (deci nu sub forma: Vrei ghidul? Introdu mai jos datele de contact și îl vei primi pe email).
De asemenea, butoanele de Call-To-Action trebuie să aibă un CTA de forma “Trimite-mi ghidul”, “Da, vreau să primesc ghidul”, “Vreau să primesc invitația” ș.a. și nu sub forma “Mă abonez” sau “Mă abonez la newsletter” ș.a.
Este un mecanism simplu, iar dacă în prezent nu ai o listă de abonați la newsletter, tocmai ai aflat cum o poți construi cu ușurință.
Însă, asigură-te că îți îndeplinești promisiunea și trimite-le oamenilor imediat după abonare materialul promis. Este regula 0.
Totodată, după ce ai obținut datele de contact, redirecționează-i pe oameni spre un thank you page prin care le mulțumești pentru că au fost interesați de materialul oferit de tine.
Foarte important, asigură-te că au întotdeauna opțiunea de dezabonare la îndemână și dacă nu mai vor să primească mail-urile tale să se poată dezabona oricând doresc.
Spor la campanii generatoare de rezultate!

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *