Ce este landing page-ul și de ce este musai să-l folosești în strategia ta

Ce este landing page-ul și de ce este musai să-l folosești în strategia ta

Landing page-ul, sau pagina de vânzare, este o pagină web, fără meniu, neafișată în website, cu rol pur de vânzare. Este o pagină lungă, pe care oferi foarte multe detalii despre produsele sau serviciile tale, cu scopul ca vizitatorul să fie la final convins să cumpere.
Este indispensabilă strategiei tale în 2019 pentru că într-adevăr, un landing page bine scris, convertește foarte mult.
Nu-ți face griji că prezinți multă informație care nu va fi citită, pentru că este exact invers. Cine este cu adevărat interesat de produsele sau serviciile tale va citi până la capăt tot ce ai de spus, iar la final va achiziționa.
De regulă, un landing page bine scris este împărțit în secțiuni, printre care se numără:
Autoritatea: reprezintă o scurtă propoziție prin care setezi așteptările oamenilor; explici cel mai bine de ce produsul tău este cel mai bun sau o informație fundamentală privind afacerea ta
Titlu și subtitlu: Explici, la fel, într-o propoziție care este esența produsului tău și ce face
How it works: Prezinți în câțiva pași cum anume funcționează ceea ce propui tu
Sare pe rană: Practic, prin această secțiune stabilești cui te adresezi, într-un mod ceva mai agresiv, vorbindu-i fix despre nevoia sa și despre soluțiile pe care tu le propui cu ajutorul produsului/serviciului tău
Descrierea produsului/serviciului
Detalii despre producător/comerciant/autor (după caz)
Prezentarea beneficiilor pe care soluția ta le aduce consumatorului
Bonusuri – încearcă să livrezi un extra-beneficiu, pe lângă cele promise în mod standard
Garanții – Foarte important, mai ales pentru câștigarea încrederii, să specifici faptul că oferi garanții viitorilor clienți – poate fi sub diverse forme: garanția banilor înapoi, garanția calității ș.a.
Spune-le clienților ce au de pierdut dacă nu cumpără de la tine
Folosește testimoniale (musai reale!)
Folosește oferte cu timp limită – s-a dovedit științific că unui om îi este frică să piardă ceva (în cazul de față o ofertă), așa că poți introduce în landing page-ul tău acest instrument. Folosește eventual și un countdown în landing page, pentru un impact mai mare. Acesta se numește conceptul de scarcity.
Datele de contact prin care se poate lua legătura cu tine
De asemenea, folosește butoane cu call-to-action ușor identificabile în pagină și folosește un număr semnificativ de butoane. Poți folosi și până la 6-7 butoane într-o astfel de pagină. Aceste butoane trebuie să conducă către pagina de check-out. Eventual, poți folosi CTA-uri diferite, pentru a nu fi toate butoanele la fel.
Foarte important, asigură-te ca landing page-ul tău este responsive, adică se va adapta cu ușurință diferitelor tipuri de rezoluții, printre care și cele ale telefoanelor mobile.
Introdu în pagină opțiunea de share și îndeamnă publicul să distribuie mesajul tău.
Pentru măsurarea rezultatelor, folosește Analytics, Facebook Pixel, shortlinks, HotJar, iar ca elemente SEO – titluri, descrieri, cuvinte cheie.
Înainte de publish, verifică încă o dată dacă butonul cu CTA este funcțional și trimite direct în check-out.
Spor la convertit! 😊

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *